mandag 18. september 2017

Sukk!

Sukk! Jeg blir rett og slett sprø av helsevesenet! Men jeg er veldig glad for at det finnes sånne engler som Sjefsengelen blant annet! Jeg stakk nemlig innom der etter at jeg hadde vært hos Fysio-damen, først ble jeg møtt av en dame jeg aldri har sett før, men heldigvis satt Sjefsengelen like bortenfor og så opp og sa hei når jeg kom inn, så da sa jeg bare at jeg ville snakke med henne:p 

Jeg forklarte at jeg hadde ringt vurderingsenheten og etterlyst henvisningen siden jeg ennå ikke hadde hørt noe. Så etter litt tasting kunne hun lese seg frem til at henvisningen til rehab.stedet IKKE er blitt sendt... Altså har den ikke forsvunnet i posten slik jeg regnet med, noe som egentlig er ganske greit da! Samtidig så skulle jeg ønske at jeg hadde fått vite at henvisningen ikke ble sendt likevel! Da hadde jeg jo ikke sagt til NAV at jeg var blitt henvist, for det var jo det jeg gjorde når Humlen og jeg var på møte med saksbehandleren min i begynnelsen av august! Men hun skrev noe om at jeg gjerne ville at den skulle bli sendt, eller noe sånt, så vi får se om det blir gjort eller ikke da. Savner Solstrålen jeg! hun hadde ikke latt være å sende en henvisning uten å gi beskjed om det til meg! Sukk!


Men utenom dette så har jeg hatt en deilig skogstur! Jeg kom meg endelig til Humleplassen igjen! Der var det helt vidunderlig deilig og fredelig! Planen var egentlig å vasse men vannet var ikke så veldig delikat og fristende, så det ble bare med en dukkert for pekefingeren:p Tror jeg skal begynne å gå på tur hver gang jeg har vært hos Fysio-damen! Det gjorde jeg jo veldig ofte når jeg hadde vært hos Solstrålen og det var jo veldig deilig! Det er også veldig greit å gjøre noe fornuftig istedenfor å vandre "gatelangs" på senteret i timen jeg må vente før jeg har buss hjem igjen!


Jaja, nå er det iallfall kveld og jeg skal gjøre så lite som overhodet mulig! I morgen er det strikkeklubben, jeg håper det kan bli en koselig stund der! Vet at iallfall en av de skravlebøttene som snakker mest er borte, så sjansen for at det er litt roligere enn vanlig er tilstede:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar