mandag 25. september 2017

Septembers siste mandag

Nå har jeg nettopp gjennomført en sånn kartlegging som jeg hater! Jeg fikk den fra smerteklinikken med beskjed om å svare innen syv dager, på fredag er det nemlig fire uker til jeg skal dit. Om jeg har svart slik at de vil hjelpe meg aner jeg rett og slett ikke, men jeg håper det var ok svar da! Men sånne undersøkelser har jo bare standardsvar som "Helt galt", "Nokså galt", "Nokså riktig" og "Helt riktig" osv.og det er ikke alltid mitt svar passer inn i alternativene... Dessverre var det ikke mulighet for å skrive noe under svarene, det burde det ha vært sånn at man kunne ha fått konkretisert noe om man ønsket!



Tidligere i dag var jeg hos Fysio-damen, det var så som så. Noen ganger skulle jeg ønske at hun ikke dullet sånn med meg, jeg står jo bare og vipper opp og ned på en balansepute og så tøyer og strekker hun de litt:p Etter at timen var over gikk jeg til skogs! Målet var det samme som forrige mandag, nemlig Humleplassen! Det fristet nok en gang å vasse men det fristet liksom ikke helt med alt som var ute i elven! Jeg var til og med inne på tanken på å bade bare for å være litt gal, hahahaha:p Men det ble bare med tanken både på vassing og bading:p Istedenfor satt jeg i gresset og nøt stillheten, solen, luktene, insektene og fuglene mens jeg spiste lunsj. Etter en god stund vandret jeg sakte tilbake til sivilisasjonen og dro hjem igjen.



I morgen skal jeg ha ansvaret på strikkeklubben, angrer muligens litt med tanke på været som er meldt. Men samtidig så er det nok ikke så veldig mange som kommer, og da kan jeg jo alltid stenge tidligere siden det er jeg som er sjefen der da:p

Hmm, tror jeg skal lage meg litt middag, har en søtpotet, så kanskje jeg rett og slett skal lage ostegratinert søtpotetgrateng? det er jo himmelsk godt nemlig!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar