mandag 25. september 2017

Ny lege!

På søndag som kommer får jeg ny lege! jeg sjekket nemlig listen over ledige leger i nærheten og der var det plutselig store forandringer! Når jeg så at han jeg vil starte hos plutselig hadde 0 pasienter på ventelisten var jeg snar ved å logge inn for å sjekke! Det var lurt for der stod det nemlig at det var registrert bytte i går og at det trer i kraft fra 01.10! 

Bildet er lånt herfra

Siden jeg har kallenavn på de fleste jeg skriver om her inne så må jeg jo ha ett på han også! Men jeg aner ikke hva jeg skal kalle han, derfor blir han, iallfall midlertidig, kalt Dr.Brille! Dette er faktisk første gang på godt over 10år at jeg faktisk har valgt å bytte lege selv! Jeg har ikke valgt lege siden jeg valgte Syklisten, etter det har det bare vært automatisk bytte. Prøvde å finne ut hvor mange leger jeg har hatt i løpet av ti år, men det er faktisk bare Syklisten og Raketten som står oppført. Men jeg vet at Solstrålen har vært der i flere omganger og så har det også vært en annen lege der, så da er vi oppe i iallfall fire leger. Tror det var enda flere på det forrige legekontoret, der var det stort sett bare rot!
Ingen, absolutt ingen kan erstatte gode Solstrålen! men jeg håper at Dr.Brille vil vise seg å være en av de bedre fastlegene!:D

Men nå skal jeg finne frem litt strikketøy, må ha det klart sånn at jeg slipper å stresse med det i morgen. Egentlig hadde jeg lyst til å gå på tur men så sa jeg ja til å ha ansvaret så da får jeg holde løftet mitt!:) Så får vi heller satse på at de fleste vil være ute istedenfor sånn at jeg kan ta en sjefsavgjørelse og stenge litt tidligere:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar