torsdag 21. september 2017

Teste naprapat!

I dag har jeg vært hos Sommerfuglen og gjort yoga, det var en god time men jeg har en mistanke om at jeg kommer til å våkne både stiv og stål i morgen:p

Etter yogaen dro jeg til kjøpesenteret, heldigvis skulle en av de andre på yogaen dit og dermed var jeg sikret transport i regnværet!:D På kjøpesenteret ventet Pinnsvinet, hun hadde vært hos legen og ventet på meg sånn at vi kunne spise lunsj i lag.

Damen jeg kjørte med til senteret er faktisk naprapat! Og i morgen skal jeg ha min første time hos henne! Vi pratet nemlig i bilen og jeg spurte om "klumper" i halsen var noe hun kunne hjelpe meg med. Det kunne hun og hun sa at det kunne være stramme muskler og sener i halsen og sånt. Og det er jo absolutt ikke rart at jeg har stramme muskler og sånt etter mangfoldige år med spenning av kroppen. Følelsen av å ha en klump i halsen er jo noe jeg har hatt lenge, faktisk i ganske mange år nå etterhvert! Solstrålen har jo kjent på halsen uten å finne noe unormalt, blodprøver som er blitt tatt har også vært veldig fine, ergo ingenting galt sykdomsmessig. Og forrige uke leste jeg om akkurat det, dessverre finner jeg det ikke igjen men det får heller være. Uansett så fant jeg ut at det er på tide å prøve og gjøre noe med det, og da er det jo veldig greit at man kjenner en naprapat!:D Det hadde vært grådig kult om hun kan hjelpe meg sånn at jeg blir kvitt dette altså!

Nå skal jeg spise litt kvelds og enten høre på lydbok eller lese, og så håper jeg virkelig at jeg klarer å legge meg litt tidlig! Heldigvis kan jeg sove nesten så lenge jeg vil i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar