tirsdag 19. september 2017

...

Kvelden har bokstavlig talt rent bort i tårer... jeg var nemlig så smart og så på NRK Brennpunkt om Arnar og Mia. Det var 65min med tårer og hulking og masse, masse følelser som bare veltet seg rundt i meg, som en trommel, slik er det fremdeles men heldigvis noen små hakk roligere!

Klokken er egentlig blitt alt for mye, men jeg må likevel spise litt kvelds og så skal jeg legge meg. Det har seg nemlig sånn at jeg må opp tidlig og være ute av huset før halv ti. Humlen har nemlig gitt meg time før fuglene synger og solen gryr i morgen, altså klokken 10.00. Hun sa at det ville bli interessant å se meg på en annen tid av døgnet, hahahahahaha:p Spørsmålet er bare om jeg i det hele tatt klarer å holde meg våken når jeg sitter hos henne, stolene er veldig gode å sitte og jeg kan heldigvis krølle meg sammen og sovne:p


Tror jeg må snøre denne veldig, veldig godt på meg før jeg kryper under dynen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar