lørdag 22. juli 2017

Har sommeren kommet for å bli?

Nok en varm dag her i vest, mon tro om sommeren virkelig har kommet nå? Det er iallfall veldig greit, bare at det godt kunne ha vært noen få grader kaldere! Beina ble skrekkelig sinte tidligere i kveld, litt usikker på hvorfor men legger det på heten. I tillegg har jeg gått et godt stykke på asfalt, men det er ikke en sånn automatisk trigger da. Målet med den turen var å kjøpe et nydelig smykke, det er ikke ofte jeg kjøper sånt men akkurat dette her bare måtte jeg ha! Det er smykke av en kjendis, Solstrålen og Humlen skjønner sikkert hvem jeg snakker om:p

Egentlig skulle jeg ha hjemmelagde hamburgere til middag, men når de ble stekt inni stekeovnen så kokte det bokstavlig talt over. Skjønner ikke hvorfor det skjedde, det pleier ikke å skje nemlig og det så så uappetitlig ut at jeg bare tok ut stekebrettet. Jeg ble ganske irritert for jeg var rimelig sulten! ikke gadd jeg å gå på butikken for å kjøpe en ny kjøttdeig, så istedenfor så ble det burgerbrød med dressing, ketchup, mais, nachos og ost, muligens bedre kjent som ostesmørbrød:p

Om beina ikke er fullstendig rasende i morgen også vurderer jeg å legge ut på en fjelltur. Det er meldt en varm dag men det skal blåse ganske mye, så da er det forhåpentligvis mulig å gå en tur!:D Nå har jeg forøvrig vært flink denne uken og gått flere turer men jeg har ikke hatt noen veldige "få-pulsen-opp-tur". Får se hva morgendagen bringer rett og slett:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar