fredag 28. juli 2017

Ballongen sprakk!

Pooof! der gikk luften fullstendig ut av Live! 
Jeg er fullstendig utslitt og gørrsliten! Har vært på beina i alt for mange timer i dag, heldigvis har alt bare vært koselig da, men jeg kjenner det helt inn i margen likevel...

Utålmodig som jeg er har jeg allerede vært inne på helsenorge.no for å se etter henvisningene! De skulle han skrive i ettermiddag og jeg er jo selvfølgelig nysgjerrig på hva han skrev! men det lå ingen der ennå, kanskje de må registreres dit de er sendt før jeg kan se de? 

Det var fryktelig rart å være på legens kontor i dag! Det var nemlig ett av to kontor Solstrålen brukte og dermed et kontor jeg har tilbragt mye tid i! Og ikke nok med det så måtte jeg selvfølgelig i nattens mulm og mørke komme på at det er nesten nøyaktig elleve måneder siden Solstrålen sluttet og dermed siden jeg var akkurat på det kontoret sist... Det er litt rart, for tiden har jo ikke akkurat gått så veldig sakte! Og som jeg skrev i forrige innlegg så er det ingen som kan slå Solstrålen men jeg tror og håper at han jeg var hos i dag kan være til god hjelp! Det er iallfall det inntrykket jeg sitter igjen med og ingenting er vel bedre enn det!?:D

Nå skal jeg finne litt sjokolade, eller, tror jeg må spise litt kvelds og så kan jeg spise sjokolade, hihi:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar