tirsdag 11. juli 2017

Vondt i viljen!

Herlighet, natten i natt var bare tull og jeg var ekstremt trøtt når jeg våknet kvart over ni og klarte ikke å holde meg våken i mer enn ti minutter, haha:p Heldigvis våknet jeg 30min senere og klarte å forbli våken! Men gjett om jeg hadde vondt i viljen da! Det var absolutt ingenting som fristet, jeg ville helst bare dra dynen over hodet og krølle meg sammen og bare late som om det fortsatt var midt på natten! 

Først kvart over elleve kom jeg meg opp, da var magen på vei til å streike om den ikke fikk mat snart! Men viljen, ja, den hadde fortsatt like vondt, jeg ville fremdeles ingenting. Likevel endte det med at jeg dro til kjøpesenteret, hva jeg egentlig hadde tenkt å gjøre der er jeg ikke helt sikker på, men det var uansett bedre enn å dra den lange veien til byen! Det var masse salg på både lindex, cubus og kappahl men fant jeg noe? Nope, det var ingenting som fristet, kanskje like greit siden jeg brukte et par tusen kroner på nytt busskort i går! Har halvårskort og det er dyrt det! iallfall når jeg kjøper det, i lengden lønner det seg for jeg får en måned gratis!:p


Siden det ikke var noe spennende på senteret fant jeg ut at jeg skulle dra hjem, spise litt lunsj og så legge ut på tur! Har jo allerede gått to turer den siste uken men en tur til gjør jo ingenting! Jeg har nemlig store planer om å ligge i hardtrening de neste ukene sånn at jeg klarer turen Humlen og jeg skal ut på uten å bli alt for sliten:p Dessuten har jeg oppdaget at det funker jo å gå i oppoverbakker! kondisen min har faktisk blitt litt bedre de siste ukene! Når jeg satt og spiste kjente jeg at viljen fremdeles var vond, den ville ikke ut på tur, faren for regn var nemlig veldig tilstede! Heldigvis klarte jeg å komme meg ut likevel! Fordelen var nok at jeg allerede hadde treningstigths på meg, så da var det veldig mye enklere å bare slenge på seg en ulltrøye, sko og jakke og gå ut! Dessuten hjelper det veldig på motivasjonen at jeg har en akvititetsklokke som må få dagens mål oppnådd!:D

På torsdag er det endelig tid for yoga med fantastiske Sommerfuglen! Jeg gleder meg veldig til å gjøre yoga med henne igjen og ikke minst å høre hvordan hun har hatt det på turen sin!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar