torsdag 20. juli 2017

En hot dag!

For en ekstrem varme det har vært her i dag! For min del har det rett og slett vært for varmt, allerede halv ti var det over tredve grader utenfor... Når jeg kjente hvor varmt det var utenfor begynte jeg nesten å gråte, jeg skulle jo ut og gå og hadde virkelig null lyst til å vandre over 2km i en sånn hete! Så akkurat der og da håpet jeg virkelig at Sommerfuglen ville ha en feriedag og dermed avlyse yogatimen. Men det gjorde hun ikke, noe jeg nå er veldig glad for!

Dessverre har jeg ingen mulighet for å ta buss til yogaen, eller, jeg kan gjøre det men vil bruke lengre tid pga venting enn det jeg vil gjøre på å gå. Så da var det bare til å fylle vannflasken, hive sekken på ryggen og labbe avgårde! Jeg hadde alt for mye på meg, pga at jeg ble solbrent i nakken i går valgte jeg å gå med en langermet som jeg kunne krølle opp ermene på, sånn at nakken kunne få litt beskyttelse. Heldigvis har jeg en tights som ikke er så lang og det var jeg veldig glad for i dag!:p

Til slutt, etter langt og lenge, kom jeg endelig fram, der møtte jeg en veldig blid Sommerfugl som lurte på om jeg smeltet vekk, hahaha:p Det kunne jeg bekrefte og sa at jeg egentlig hadde lyst til å helle vannflasken over hodet på meg, da begynte hun å snakke om at hun kunne spyle meg med brannslangen:p 

Heldigvis viste det seg at de aller, aller fleste av yogiene hadde valgt å være ute på denne sjeldne sommerdagen, det var nemlig bare jeg og en til som tok turen, så igjen fikk vi nesten privattime:p Balansen min var igjen helt på bærtur og jeg hadde noen elegante fall og tryninger, hahaha:p Men det gjør ingenting, jeg tar det med et smil og prøver igjen, som regel da:p

Når timen var over måtte jeg ut i varmen igjen, men det kom ikke på tale på ta jeg skulle vandre alle kilometerne tilbake! Så da var det å legge turen til kjøpesenteret, kjøpe en iskald cola og lakris-is og vente på bussen som skulle komme. Heldigvis var den godt avkjølt, problemet var bare at heten bokstavelig slo mot meg når jeg gikk av 12min senere og det var ikke barebare:p
Resten av dagen har jeg tilbragt inne, egentlig kunne jeg godt ha tenkt å sitte ute, men med to biler parkert nesten på min lille uteplass og jeg hadde ikke lyst til å stirre i en bil!

Hva jeg skal finne på i morgen vet jeg ikke helt ennå, det er plutselig meldt litt regn så jeg tror jeg venter med å bestemme meg inntil jeg ser hva været egentlig er i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar