fredag 21. juli 2017

Akkurat passe!

Fra ekstremt varmt i går til akkurat passe i dag, med litt snev av regn og lummerhet, det er nok slik dagen kan beskrives! Jeg har som vanlig vært ute og fartet, ante ikke hva jeg skulle finne på så jeg bare satte meg på bussen og lot den ta meg et laaangt stykke. På bussen fant jeg ut at jeg skulle jakte etter en yogatigths som ikke er lengre enn til litt under kneet, det kalles vel muligens 3/4 lengde. Så jeg endte opp på den største hennes&mauritz-butikken jeg vet om i denne byen, der hadde jeg flaks for det var masse treningstøy på salg! Jeg fant en knall kul en, men problemet med den var at den var gjennomsiktig flere steder, det hadde vært kult om det bare var nederst men det var det dessverre ikke. Så gikk jeg på XXL, hvor jeg fant en jeg gjerne ville prøve men å stå i flere meters kø for å prøve, dèt orket jeg ikke å gjøre! Dermed ble hele shoppingrunden fullstendig resultatløst, kanskje like greit for da sparte jeg penger:p

Jeg skjønner ikke helt hvor denne uken har tatt veien, det var jo mandag i går jo! Om en uke skal jeg til legen, jeg er fryktelig spent på om jeg klarer å komme meg opp og om han er lydhør! Heldigvis har Humlen skrevet til han og det er nok til hjelp! Jeg satser og håper på at når jeg går derfra så har han sendt tre henvisninger avgårde!

Hva helgen skal brukes til er jeg litt usikker på! Jeg vurderer å gå i skogen i morgen, det skal nemlig være pent vær, men om det blir en skogstur er det ikke så godt å si da:p 

Nå skal jeg iallfall finne sjokolade og litt brus og bare gjøre minst mulig resten av kvelden!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar