søndag 25. desember 2016

1.juledag

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor disse søndagene må være så hinsides trette og slitne??? nok en søndag har gått bort til å nesten sove, det er skikkelig pyton! jeg klarte heldigvis å holde meg våken men det var nære på mange, mange ganger... selv ikke en ny yogamatte klarte å vekke meg skikkelig... Til slutt endte jeg opp med å vaske opp, samtidig hadde jeg kjøkkenvinduet åpent slik at jeg skulle få frisk luft inn i leiligheten. Vurderte å gå meg en tur men etter å ha åpnet døren og kjent på vinden ombestemte jeg meg rimelig fort!

Det har stort sett gått i filmer og strikketøy her i dag, både Kaptein Sabeltann, Olsenbanden og et par andre har surret og gått. Nå går det i min absolutte favoritt-julefilm, nemlig Flåklypa Grand Prix!

God kveld til deg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar