lørdag 17. desember 2016

Lørdag 17.desember

Blæææ, jeg er så lei av å være sliten!!! jeg har så lyst til å klare ting uten å nesten kollapse etterpå... Beina vil ikke komme hjem fra juleferien, de har det visst bedre der enn her... førjulstiden bringer også med seg litt savn, spesielt etter Fru Klem. Heldigvis har jeg klart å legge henne litt til side, akseptert at jeg ikke får avslutte noe men likevel kommer hun snikende opp i tankene mine innimellom, spesielt da i desember... i tillegg hjelper det ikke med at nettene ikke er så veldig gode heller... så da bare baller det på seg og alt blir litt sånn ekstra gale... jeg blir litt som en tikkende bombe og i dag så sprakk bomben, det var heldigvis "bare" en tårebombe da. Det er forsåvidt ikke barebare heller da men men.

Heldigvis skal jeg både til Bamse og Karamell og Humlen i løpet av de neste dagene! Jeg er rimelig tappet så jeg kjenner at det skal bli veldig godt å lades opp litt!

Nei, nå skal jeg krype under dynen og forhåpentligvis finner jeg søvnen uten at det går alt for lang tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar