tirsdag 20. desember 2016

En fantastisk tirsdag

I dag har jeg hatt en herlig dag! Jeg har nemlig tilbragt en god del timer med de to av de aller beste menneskene jeg vet om, nemlig Bamse og Karamell!:D
Pratet masse med Bamse om at jeg vil være alene hjemme på julaften og han er en av veldig få som faktisk støtter meg i valget mitt! Det syns jeg var veldig, veldig kjekt å høre! Det å være alene på en sånn dag er egentlig et veldig tabu-emne har jeg skjønt, jeg hjelper ikke akkurat til med å gjøre om på det siden jeg ikke sier så mye om det, bortsett fra her inne da, men det har mer med familien min å gjøre da. Og så fikk jeg de aller beste klemmene som finnes, det gjorde veldig godt for det trengte jeg! Mulig vi sees allerede neste uke, jeg håper det blir noe av men de var litt usikre angående jobb og andre planer da. Satser på at det blir noe av, det hadde iallfall vært veldig koselig!
Når jeg skulle gå kom Bamse med en julegave til meg, faktisk så fikk jeg to, den ene var pakket inn og var fra begge to. Den andre gaven var en twist-pose og den var bare fra Bamse sa han:D

Ellers har jeg pyntet juletreet i dag, glemte å sette i stikkontakten før jeg pakket meg inn i ullteppet og satte meg i sofaen, så akkurat nå er det av da:p Men i vinduene er det litt mer lys da, juletreet kan heller få komme på neste gang jeg reiser meg opp og går forbi det, er litt lat i kveld, haha!:p

I går kveld var jeg på en veldig koselig middag, det var ikke så mange som kom men det gjorde ingenting. Det var uansett veldig koselig og hobbyplaner for neste år er lagt sammen med en av de andre strikkedamene! Prosjektet er gedigent, mildt sagt, og ikke minst så er det fryktelig dyrt! Kommer neppe til å være ferdig om et års tid, rett og slett pga utgiftene prosjektet vil medføre, men jeg tenker at det ikke gjør noe, dette er noe jeg skal kose meg med! 

Forhåpentligvis har Humlen blitt frisk igjen, planen er iallfall at jeg skal til henne i morgen formiddag:D Jeg håper været har roet seg betraktelig innen da, det blåser nemlig fryktelig mye ute! På vei til bussen tidligere i dag holdt jeg nesten på å bli tatt av vinden, det kom nemlig et vindkast som tok skikkelig tak i sekken min:p heldigvis og takk og lov klarte jeg å holde meg på beina! Men utifra værmeldingen ser det dårlig ut... må nok belage meg på å gå i regnbukse...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar