torsdag 15. desember 2016

Nok en lang dag!

Denne dagen har vært lang den også men absolutt ikke like lang som i går, heldigvis! Men denne dagen har også vært koselig da, til tross for alt regnet! Gårsdagen var jo så utrolig vakker mens dagen i dag var tung, mørk og veldig regnfull... 

Planen var egentlig å handle litt julegaver men det ble det ikke noe av...:p Derimot fikk jeg sendt to julekort, et i posten og et på mail. Det på mail skulle egentlig skrives og sendes til Sverige men så kom "tante" meg i forkjøpet ved å sende en mail. Så da fikk hun et koselig svar med et bilde av henne og søsknene hennes som barn:p Satser på at hun og brødrene kommer til å like det:p

Morgendagen skal være betraktelig roligere altså! Eneste planen jeg har er å trene hos Fysio-damen rett og slett! Er det opplett så tar jeg nok også turen til svanene for å mate dem litt, fikk nemlig et brød av Blomsterdamene i går, de ville gjerne bli kvitt dem. Men siden jeg ikke spiser særlig med brød her hjemme, faktisk ikke i det hele tatt, gir jeg det til svanene for det er så koselig!
Og så er det helg, det er jeg vanvittig glad for kjenner jeg! har gjort alt for mye denne uken, det straffer seg så absolutt... men det er ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å prøve å jekke kraftig ned!

Nå skal jeg strikke litt mens jeg ser siste episode av Frikjent og så skal jeg krype under dynen og lese litt. Forhåpentligvis slipper jeg å ligge våken halve natten før jeg sovner slik jeg har gjort i det siste, det hadde nemlig vært veldig godt å sove litt lengre enn hva som er normalen for tiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar