torsdag 8. desember 2016

Et svidd bankkort

I dag har jeg vært innom et yogastudio hvor de selger de råeste, kuleste og mest fargerike tigthsene som finnes altså! De har også yogamatter men ikke like lang som Humlen har, de blir dessverre ikke solgt der:( Meeen, det ble likevel både en ny matte og et par tigths på meg, bankkortet mitt slet litt med andre ord, hehehe! Jeg har fryktelig lyst til å gå med en av de i morgen, jeg skal jo til Fysio-damen og trene og det er jo gøyt å gå med fargerike treningsklær! Greia er bare det at jeg har tenkt å ha de som julegaver til meg selv, må jo ha noe å åpne på julaften:p Mulig jeg går med den ene på onsdag når jeg har siste time hos Humlen før jul men jeg har ikke helt bestemt meg ennå. Om jeg gjør det så kan jeg jo bare pakke den inn etter det, moahahaha:p

For å rekke yogastudioet jeg var innom og samtidig rekke å stikke innom legekontoret sånn at Engel I kunne få gaven sin måtte jeg opp tidlig. Det var muligens litt for tidlig, jeg sovnet sent i natt og kunne nok godt ha sovet en time ekstra. Resultatet var at på vei hjem sovnet jeg, bussturen gjorde meg fryktelig døsig og øynene bare sank igjen, opptil flere ganger faktisk. Heldigvis skjedde det bare på bussen, jeg har klart å holde meg våken etter at jeg gikk av der! 
Ooo, Engel I ble forresten minst like glad som de to andre Englene ble i går! Hun syns det var superkoselig at jeg kom med gaver til de, det syns de to andre også selvfølgelig da:D Og så sa hun at hun elsker å få gaver som hun kan få åpne før julaften, hahaha:p 

Resten av ettermiddagen og kvelden har gått til, eeh, ingenting, iallfall ikke noe spennende! Har to bein som har dratt på tidlig juleferie, tror de havnet på Makrigialos, dessverre virker det som om det er en litt langvarig ferie for nå har de holdt på sånn i nesten en uke... de er med andre ord veldig smertefulle!

Jeg gleder meg veldig til i morgen kveld, da skal jeg noe som forhåpentligvis er veldig kjekt og koselig og ikke minst håper jeg på å få litt julestemning!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar