fredag 2. desember 2016

Vinterens første fredag

I dag har det vært en fantastisk nydelig og vakker dag her i vest! En sjelden soldag egentlig, manglet bare snø og så hadde det vært helt, helt perfekt!:p

Dagen i går var lang men den var også veldig koselig! Jeg møtte på verdens koseligste ortopedist(?) som var mer enn villg til å hjelpe meg med både det ene og det andre! Nå er det bare å vente på at søknaden går igjennom hos NAV, regner med at det går uten problemer men man vet visst ikke helt med de oppe i nord som godkjenner sånt, det var iallfall det ortopedisten sa!

Nå i kveld sitter jeg å fester tråder, prøver å finne motivasjon til det men kjenner det er vanskelig, det er jo så fryktelig kjedelig jo! Men samtidig så må jeg jo gjøre det, jeg vil jo selge mest mulig sånn at jeg går litt i overskudd, hehe:p Jeg håper det kommer masse kjøpelystne folk og så håper jeg også at det kommer noen jeg kjenner, vet om to men det hadde jo vært koselig om flere kom, så jeg har reklamert litt for det men jeg vet ikke om det hjelper så mye da:p

Jaja, jeg får fortsette, jo mindre jeg har å gjøre i morgen, jo bedre er det! 
God kveld til deg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar