onsdag 14. desember 2016

En travel onsdag!

For en laaaaaaaang dag dette har vært!
Dagen ble absolutt ikke som planlagt, iallfall ikke helt. Jeg våknet nemlig til melding fra Humlen, den leste jeg i halvsøvne og trodde først at hun spurte om jeg kunne komme allerede klokken tolv men så var det liksom noe som skurret siden hun forrige uke spurte om vi kunne ha timen litt senere på dagen. Dermed måtte jeg pent ta på brillene og lese meldingen på nytt og denne gangen skikkelig! Når jeg hadde gjort det leste jeg at hun måtte avlyse timen fordi hun var blitt syk og at hun derfor tilbød meg en ny time neste uke. Så det takket jeg ja til og så ønsket jeg henne god bedring. Jeg håper hun blir fort frisk igjen, det er jo grådig kjedelig å være syk og enda kjedeligere å være syk rett før jul!

Jeg fikk iallfall vært med på det jeg skulle sammen med Blomsterdamene, de spanderte også pizza på oss vaskere:D Det var veldig koselig selv om jeg ble værende mye lengre enn planlagt. Jeg kunne ha gått før men det var så koselig og da går jo tiden så fort og plutselig så hadde vi gjort både det vi skulle gjøre og mer til!

Etter dugnaden ble det mer besøk, det var også koselig men nok en gang var det noe som varte lengre enn planlagt... jeg har i dag vært vekke i hele elleve timer og det er betraktelig mer enn hva jeg vanligvis orker og klarer!

Nå skal jeg bare se resten av farmen og så skal jeg krype under dynen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar