mandag 26. desember 2016

2.juledag

Å gå ute i nesten orkan kan være veldig heavy altså! Jeg var ute i sted og det var så som så, gikk heldigvis ikke så veldig langt. Hadde jeg måtte gå mer enn hva jeg gjorde hadde jeg nok ikke turt det rett og slett! 
Og en annen ting jeg har funnet ut er at kombinasjonen av CMT og orkan er ikke spesielt kjekt altså! det gjelder nok de fleste kroniske sykdommer da! Beina har det alt annet enn kjekt i kveld og jeg legger det meste av skylden på været, det har nemlig bare blitt verre etterhvert som det har blåst opp... Heldigvis skal det roe seg i løpet av natten men det virker ikke som om det skjer med det første...

Var i familiebesøk i ettermiddag/kveldingen, det var veldig koselig! Fikk et par forsinkete julegaver også, den ene var grådig kul og noe jeg har ønsket meg, og holdt på å kjøpe, flere ganger til og med! Men heldigvis har jeg ikke gjort det da! 

Nå sitter jeg og ser på nok en Olsenbande-film, hva er egentlig greia med at de spilles sent på kvelden? det er jo familiefilmer jo! men altså, det er helt greit for min del, det er filmer jeg kan se omatt og omatt og omatt!:p

Egentlig burde jeg gå og legge meg, men tror jeg venter pittelitt til:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar