torsdag 22. desember 2016

Verdens herligste huseier!

For en times tid siden banket det på døren min, da hadde jeg nettopp hørt huseieren gå forbi utenfor og regnet egentlig med at hun kom til å dukke opp:p Med seg hadde hun faktisk en liten julegave til meg! Jeg har aldri fått julegave fra huseierne mine før så dette var en ny opplevelse, haha:p Det var en kopp hvor det står "Take a breake", oppi er det en pose med sjokoladepulver og -biter + små biter med marsmellows, mulig hjemmelaget, ser iallfall litt sånn ut, og en oppskrift på fremgangsmåten. Egentlig veldig perfekt for meg, hihihi:D Tror jeg rett og slett skal spare det til frokosten på julaften!:D

Jeg syns jeg er veldig heldig som havnet i sokkeletasjen deres, for de er desidert de huseierne som har gjort og gjør mest for at jeg skal trives hos dem. Er det noe gale eller problemer med et eller annet her inne ordner de stort sett opp så fort som mulig, det er det ikke alle utleiere som gjør nemlig. Når jeg var på visning så sa de at de bare hadde hatt noen få leietakere i de femten årene de har leid ut, det skjønner jeg veldig godt faktisk!

Nå sitter jeg og ser på "Alene hjemme 4" og herlighet for en film! så mye repetisjon fra de foregående filmene og hvorfor må alltid de eldre søskene være så innmari stygge med den som er yngst egentlig? 1`eren og 2`eren er desidert de beste filmene av den serien der! de kan jeg se mange ganger uten problem men de som kommer etter det klarer jeg sjelden å se helt ut. Og hva er egentlig greia med at de filmene starter halv ti om kvelden? det er jo barnefilmer... og fireren er nå byttet ut med CSI men jeg vurderer sterkt å bytte det ut med radio og legge meg istedenfor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar