mandag 12. desember 2016

En regnfull mandag

Ute plasker regnet i bakken, det er absolutt ikke mye som tilsier at det er 12.desember i dag nei! Menmen, det er jo helt normalt her i vest da, vi hadde vel vært mer sjokkerte om det hadde vært snø istedenfor!

Hva dagen i dag har gått til er ikke så veldig godt å si. Har hentet sålene mine men vet ikke om jeg er så fornøyd med de da. Var jo nesten like de jeg allerede har men jeg gir de en sjanse! Venter på svar fra NAV angående sko og slikt, jeg har jo krav på det nå med diagnosen min. Greia er bare at det første året kan jeg ta ut fire par sko men det følger kalenderåret. "Problemet" er bare at selvom vi nå er i desember så blir det likevel fra desember til desember, hadde det gått per år, altså januar-desember 2016 kunne jeg ha tatt ut FIRE par sko nå før nyttår og så to par sko i løpet av 2017, altså seks par sko i løpet av de neste 12månedene. Dermed blir jeg jo på en måte snytt for to par sko men det viktigste er jo at jeg får sko uansett da:p

Prøvde meg på litt julegaveshopping mens jeg var i byen men gav opp før jeg i det hele tatt hadde begynt, jeg gadd rett og slett ikke...:p Burde bli ferdig da men har heldigvis ikke så mange å kjøpe til, tre er allerede i boks. Burde egentlig skrive fire julekort, to skal sendes til Sverige så egentlig haster det litt med dem om de skal nå frem i tide men det er koselig med romjulskort også da:p

Nå skal jeg spise litt og så vie kvelden til strikketøyet og tven:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar