lørdag 24. desember 2016

Selveste julaften

Da er kvelden endelig her!
Dagen min har faktisk vært veldig grei, rolig og ikke minst så har det vært stort sett sånn jeg ville ha det!:D Eneste minuset er at middagen min ble litt for svidd, så den var ikke så innmari god... Men det gjør ikke så mye, er jo bare en middag, hadde vært verre om jeg hadde knekt sammen i gråt, angret på at jeg valgte å være alene el.l. og ikke klart å komme meg opp av tankeelven f.eks!

Beina oppførte seg veldig greit, jeg ville i kirken men da måtte jeg gå ned fordi det ikke gikk noen busser. Det har jo stort sett gått bra før, det gjorde det i dag også. Men så var det hjemturen da, gudstjenesten var ferdig 20min før det stod at den skulle være ferdig og dermed var ventetiden til dagens siste buss skulle komme plutselig på 30min istedenfor 8min... Siden det var opplett og jeg var godt kledd, fant jeg ut at jeg skulle ta sjansen på å gå hjem også. Taxi var jo et alternativ men det fristet faktisk mer å gå for det var veldig friskt og deilig! Og så luktet det så godt, både julemiddager og frisk vinter-luft. Så får jeg bare vente og se hva slags reaksjon beina kommer med, er jo ikke sikkert det blir noe særlig trøbbel da, siden det er julaften håper jeg det forblir slik det er selv om jeg har gått en smule langt!

Jeg har også åpnet gaver, hihihi! Fikk ikke så veldig mye spennende, det kuleste var desidert fra Bamse og Karamell! det innebærer sjokolade og hva er vel bedre enn det???:D Ellers har jeg fått praktiske ting, som et par deilig ullvotter, litt klær, litt penger, en ny yogamatte, men den har jeg kjøpt selv da, hahaha!:p og litt annet ymse. Pysjamas har jeg faktisk også gått med i hele dag, til og med i kirken hadde jeg det på meg, moahahaha, men det var bare pysjamasbuksen da, og så gikk jeg med skallbuksen utenpå så det var ingen som merket det:p Nå har jeg på meg ullkjolen min men pysjen er fremdeles på da:p

Nå skal jeg kose meg med strikketøy og sjokolade, har dessverre allerede spist opp lakrisen da, men sjokolade har jeg mer enn nok av. Tror jeg også skal ha en pose potetgull et eller annet sted, og så har jeg et par liter julebrus, hihihihi:p

Håper du har en god julaften der du er!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar