søndag 18. desember 2016

4.søndag i advent

Nok en trøtt søndag har det vært for min del men jeg klarte faktisk å holde meg våken! Tørr liksom ikke helt å komme med en logg med mer enn èn soving på dagen til Humlen, hahaha!:p Jeg holdt på å sovne men så ble det heldigvis litt spennende på tv, tror det var storslalom som gikk, og dermed klarte jeg å komme meg over den verste tretthetsknekken. Dessverre kom den luskende tilbake etter en stund og angrep meg uten at jeg var helt forberedt, det løste jeg ved å gå ut i regnværet! Greit med søndagsåpen butikk få minutter unna! Til tross for at jeg gikk en liten omvei varte ikke turen i mer enn 18 små minutter men det gjør ikke så mye da. Det viktigste er jo at jeg fikk meg frisk luft, noe jeg fikk.

Nå sitter jeg innpakket i ullteppet mitt igjen, har ikke tenkt å gjøre så veldig mye mer i kveld enn å strikke og se på tv. Muligens jeg skal pynte juletreet men da må jeg ommøblere, noe jeg tror jeg rett og slett ikke gidder i kveld!:p

God søndag til deg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar