lørdag 3. desember 2016

Megaskuffet!

Ja, da var julemarkedet over for denne gangen. Vellykket? Tja, vil ikke akkurat si det altså... alt jeg hadde med meg dit ble også med hjem igjen, så jeg går betraktelig i minus... det var mange som så på det jeg hadde og selge, flere syns også det var veldig fint men det var likevel ingen som ville kjøpe noe. Sånn innerst inne er jeg egentlig megaskuffet! MEN konserten var fantastisk og den alene gjorde det verdt å sitte i en stol i nærmere fire timer! og så var det jo koselig å sitte der med flere av damene fra strikkeklubben og Blomsterdamene!:D

Noen av tingene jeg har laget skal få glede tre damer en dag til uken, satser på at de kommer til å bli veldig glade! Hvem de er kan du heller få vite en annen gang:p Hva jeg skal gjøre med resten vet jeg ikke helt, har iallfall litt gaver for en stund fremover!:p Om det blir flere julemarkeder på meg vet jeg rett og slett ikke, jeg vet bare at jeg ikke kommer til å være med et sted hvor jeg må betale for å ha stand!

Det endte med at jeg gikk halve veien når jeg skulle dit, hadde egentlig transport men det var så usikkert at jeg ville ikke ta sjansen på det i tilfelle det ikke gikk. Men så var jeg veldig heldig og fikk transport helt til døren hjemme, det var veldig deilig! Jeg pakket ut matvarene, hev en pizza inn i ovnen, hoppet i koseklær og landet i sofaen. Så med andre ord har jeg ikke gjort så innmari mye etter at jeg kom hjem og ikke kommer jeg til å gjøre så veldig mye før jeg skal legge meg heller:p

Nå som markedet er over skal jeg vie leiligheten litt omsorg, den er ikke så veldig rotete men jeg må likevel rydde litt. Blant annet så tenkte jeg å sette symaskinen vekk, iallfall for en liten stund! og om den settes vekk forsvinner også skjæreutstyret, strykebrettet og -jernet og alt stoffet som nesten flyter over på spisebordet:p

Vurderer å bruke morgendagen på å bake men samtidig så tenker jeg at det kanskje er bedre å rydde aller først. Dersom jeg rydder og ordner litt kan jeg jo ta frem pittelitt julepynt! Bake kan jeg jo gjøre en annen dag også, for om jeg vil bake i morgen må jeg nemlig lage deigen i kveld og det vet jeg rett og slett ikke om jeg orker! men samtidig er det jo så godt at det egentlig er verdt det da, haha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar