onsdag 7. desember 2016

Jul, engler og pysjamaser

Jeg kom meg heldigvis tidsnok avgårde til bussen, plutselig hadde jeg jo nesten ikke tid igjen til å gjøre alt jeg hadde tenkt å gjøre før jeg måtte gå:p Men jeg er heldig, det tar bare tre-fire minutter å gå til busstoppet og det er jo veldig greit! Timen hos Humlen var som alltid veldig bra! Hun var så fint kledd, hun gikk i en ny kjole i dag, lik til min ullkjole bare i grå, hihihi! Jeg hadde egentlig tenkt å gå i kjolen i dag men ombestemte meg, det skulle jeg jo ikke ha gjort for det hadde jo vært utrolig morsomt å gå i lik kjole samtidig! 

Julen var noe vi pratet mye om, takket være henne klarer jeg å se ting på en litt annen måte enn jeg har gjort før og det er godt! Før har mine ønsker på en måte ikke blitt sett, sånn i forhold til feiring spesielt, men nå er jeg jo voksen og kan gjøre som jeg selv vil! Har jeg lyst til å gå i pysjamas hele julaften så kan jeg det uten problem, det er ingen som kan bestemme at jeg SKAL og MÅ sitte i penklær når julemiddagen spises og gavene åpnes, det er heller ingen som kan bestemme at jeg skal feire sammen med noen, vil jeg feire alene så kan jeg det fordi jeg er voksen og bestemmer helt og holdent selv! Greia er bare at det litt vanskelig å tenke sånn selv om det egentlig er veldig deilig å vite at jeg godt kan tenke sånn! Og så fant vi ut at jeg gruer meg egentlig ikke så veldig til jul, det er bare det at jeg har gjort det i så mange år før at det henger litt igjen. Så denne julen blir nok bedre enn de foregående årene! Jeg skal også gjøre som JEG vil og ikke hva alle andre vil og forventer at jeg skal gjøre! Planen er egentlig ganske klar, det er godt mulig jeg kommer til å ombestemme meg men per dags dato tror jeg at sjansen for at planen min blir utført!

Etter at jeg var ferdig hos henne dro jeg til legekontoret. Der pratet jeg med to av Englene, Engel I var ikke på jobb i dag men kommer heldigvis i morgen da så da skal jeg tilbake for hun må jo få en hun også! De ble veldig, veldig glade for det de fikk, jeg er glad jeg tok alle med slik at de kunne få velge selv! Sjefsengelen (hun er eldst så derfor kaller jeg henne for sjefen:p) og jeg er veldig gode på å viske og tiske sammen! det gjorde vi i dag også, nemlig angående legene. Vi ble enige om at neste gang jeg trenger en legetime og ringer de skal jeg bare si at jeg står som nr.1 på ventelisten til lege H og så skal hun jeg prater med prate med H da og så skal det nok gå bra:D Forhåpentligvis tar det jo ikke så veldig lang tid før jeg kommer inn på hennes liste, de aller fleste legene i området har hatt ledige plasser det siste halvåret så da må jo det snart bli hennes tur også!:p

Jeg var også innom Cubus mens jeg var på senteret, der fant jeg bare verdens kuleste pysjamas! Bare se på denne skjønne t-skjorten her og denne kule buksen! Jeg har jo ikke hund selv men det har Humlen og den har jeg fått møte et par ganger, jeg har også hørt historier om andre hunder hun har hatt. Den t-skjorten fikk meg til å tenke på en historie hun fortalte for et par uker siden så da klarte jeg bare ikke å la være å kjøpe den:p Så nå har jeg iallfall juleantrekket i boks:p

Nå har jeg faktisk tenkt å finne frem litt julepynt! Juletreet skal ikke pyntes helt ennå, tror jeg da men jeg finner det nok frem likevel, det kan jo bare ligge under bordet til jeg bestemmer meg for å pynte det!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar