torsdag 22. desember 2016

Feil Fru Blid:p

Hahaha! vet du hva som skjedde tidligere i dag når jeg var og handlet? når jeg var på vei ut av en butikk kom det en dame inn, det var jo selveste Fru Blid, trodde jeg! Så jeg sa "Fru Blid, hei!!", damen så på meg og sa "Hei, jeg er nok ikke Fru Blid, jeg er søsteren!", Fru Blid har nemlig en søster, de er ikke tvillinger selv om man skulle tro det, for de er så ekstremt like at det er veldig lett å ta feil av de! Fru Blids søster sa at hun kunne hilse fra meg og det sa jeg at hun gjerne måtte gjøre:p
Vanligvis ser jeg faktisk forskjell på de to men i dag gjorde jeg altså ikke det:p Har sagt hei til
søsteren en eneste gang før i løpet av de, eeh, femten årene jeg har kjent henne, så jeg er heldigvis ikke den som tar feil oftest da:p 
Det hadde vært grådig kjekt om det faktisk var Fru Blid som kom inn i butikken, da hadde jeg blitt ekstremt glad! Tror faktisk jeg ikke har sett henne siden begynnelsen av mars og det begynner jo å bli en stund siden nå. Men plutselig er det faktisk den rette Fru Blid som dukker opp!:p

Ellers er jeg i boks med alle julegavene nå!:D Må bare pakke inn de siste men det går jo fort da. I morgen skal de leveres ut og så vet jeg at jeg får noen med meg hjem også:p

Nå skal jeg spise litt havregryn, finne strikketøyet og håpe at det er noe gøyt å se på tv resten av kvelden. Morgendagen skal også brukes til å bake litt, må ha litt mer julekaker:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar