onsdag 7. desember 2016

Bake-morgen

I dag klarte jeg å komme meg tidsnok opp for å bake litt!:D
Deigen ble laget i går, den må nemlig stå i kjøleskapet i noen timer og da er det jo greit å lage den om kvelden sånn at den er klar til dagen etterpå. Det tok meg faktisk bare en time å gjøre det, ble bare fire brett, syns det var fryktelig lite men jeg husker ikke hvor mange brett jeg hadde i fjor og dermed er det ikke så lett å sammenligne:p Men gode ble de iallfall og det er jo det viktigste!:D

Nå skal jeg vaske håret, om jeg har nok shampoo igjen da...:p Så skal jeg til Humlen og etter det skal jeg til legekontoret og levere tre små julegaver, eller, førjulsgaver blir det vel, ikke er de pakket inn heller, de heldige er Solstrålens tidligere sekretærer:p Hadde egentlig tenkt å gi noe til de i sommer når hun sluttet men siden jeg også brukte sommeren på å flytte rakk jeg ikke det, og så ble hennes gave rett og slett prioritert siden det var et litt stort prosjekt:p

Nå må jeg skynde meg sånn at jeg rekker å komme meg avgårde tidsnok til bussen. Kunne godt ha gått ned men ute bøtter det ned og jeg har ingen planer om å oppholde meg utendørs mer enn høyst nødvendig altså!! God dag til deg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar