onsdag 28. desember 2016

4.juledag

I dag har jeg vært i det beste romjulsbesøket som kunne komme! jeg har nemlig tilbrakt noen timer med verdens beste Bamse og Karamell! de var på jobb og hadde det egentlig alt for travelt men jeg fikk lov til å hjelpe litt til, Bamse og jeg ble nesten ferdig med det vi holdt på med så det var jo veldig kjekt! Selv om jeg var hos de aller beste ladestasjonene jeg vet om forrige uke også, Bamse&Karamell + Humlen, trengte jeg en ny oppladning i dag. Derfor var det ekstra godt at de to var på jobb i dag, vi pratet ikke så veldig mye men det gjør ingenting, det holder med å bare få være der de er.

Ellers er det jo lørdagsruter nå i romjulen så det tok meg rundt to timer å komme hjem. Derfor endte jeg opp på BurgerKing siden jeg ikke hadde spist mer enn et par pepperkaker de siste timene... mistet nemlig bussen med litt under ti minutter og dermed var det en liten time til neste. Men det var veldig godt med litt junkfood da, haha:p

Nå sitter jeg innpakket i ullteppe og glor på tv, beina er råmisfornøyde men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for dem... det bobler og prikker fryktelig mye, de er også veldig kalde... 
I sted var det noen unger som drev og lekte ring-på-spring, dessverre ble jeg utsatt for det men heldigvis ikke mer enn en gang da. Tror jeg må finne strikketøyet mitt og strikke videre på juleprosjektet, planen er nemlig å gå i det på onsdag når jeg skal tilbake til Humlen!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar