tirsdag 13. desember 2016

Dagen i dag

I dag fikk jeg en telefon fra et ukjent nummer, jeg så at det var et norskt nummer for det startet med +47 og derfor tok jeg telefonen. I den andre enden var det en dame som snakket engelsk men var tydligvis indisk eller noe i den duren pga aksenten hennes. Hun sa at jeg hadde problemer med pcen min og ville ha et bekreftende svar fra meg men det fikk hun ikke! Egentlig hadde jeg veldig lyst til å ha det litt morsomt med henne, sånn man kan lese om på nettet av og til, men tiden strakk ikke til siden jeg skulle på strikkeklubben og hadde dårlig tid. Så derfor fikk hun et negativt svar og jeg sa at jeg ikke hadde noe pc, noe som forøvrig er sant, jeg har en mac!:p Resultatet? jo, hun la på!:p

På strikkeklubben var det som alltid veldig koselig, det var ikke så veldig mange som kom dessverre, litt dumt siden det var siste gang før jul da... dessverre er det hele FEM uker til neste gang det er strikkeklubb, jeg skjønner ikke hvordan det skal gå, syns det skulle vært åpent hele tiden jeg altså! Men det er litt praktiske årsaker til det så det er også forståelig da! Heldigvis skal jeg tilbake i morgen, da skal Blomsterdame S få en bursdagsgave, hun har nemlig bursdag til uken og det kan jo ikke jeg la gå forbi i stillhet, hahaha:p

Lykken hadde jo vært at det så sånn ut nå!

I ettermiddag har jeg pyntet litt til jul men jeg ser at jeg har fryktelig lite julepynt! Det aller meste er til å henge på juletreet og det kommer ikke opp helt ennå. Men julestjernen er hengt opp i det ene kjøkkenvinduet og julelysestaken er satt i vinduskarmen i stuen. Må nok jakte litt på julepynt tror jeg, hadde jo vært koselig å ha litt mer! Veldig mye av det jeg har er også arvet, har en liten nisse i papp og vatt som iallfall er 80år, om ikke enda mer! 

I morgen skal jeg som sagt tilbake til Blomsterdamene en stund før turen går til Humlen. Det er faktisk siste time hos henne i år for hun tar seg en høyst velfortjent ferie fra neste uke. Tenk at det faktisk er hele 8 1/2måned siden jeg hadde min første time hos henne! Jeg husker fremdeles første time hos henne, jeg var blant annet alt for tidlig ute til timen og når hun sa hei til meg skvatt jeg så jeg nesten hoppet igjennom alle etasjene over kontoret hennes, hahaha!:p

Nå skal jeg blant annet pakke inn et par gaver, blant annet Blomsterdame S sin gave, lurer henne litt så hun får også litt papp, moahahaha!:p Resten av kvelden skal nok gå til strikking:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar