fredag 9. desember 2016

Julekonsert!

Nå sitter jeg og tripper og tvinner tommeltotter, ser på dagens episode av Home and Away og spiser litt havregryn. Litt over fem skal jeg rusle til bussen, skal nemlig på julekonsert med det flinkeste koret jeg vet om!

Dagen i dag har gått til Fysio-damen og litt shopping av strømpebukser. Dessverre skal den fantastiske lille butikken "Strømpehuset" legges ned, de har vært på Galleriet i hele 25år så jeg skjønner ikke helt at de gjør det da... Men jeg tenkte at jeg iallfall måtte innom og se om det var noen strømpebukser å shoppe. Dessverre var jeg alt for sent ute... de hadde fortsatt igjen men ingen i min størrelse:( Det er utrolig kjipt at de legger ned, de har nemlig hatt de beste strømpebuksene jeg noen sinne har eid. Dyre? ja, gjett om! men det er så verdt pengene når en ullstrømpik holder i både en og to sesonger! og jeg bor nesten i strømpebukser så de brukes mye!

God kveld til deg!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar