tirsdag 7. mars 2017

Årets første is!

I dag er det et helt fantastisk vær her på Vestlandet! Heldigvis forsvant vinden som ulte i går, så vi har ikke blåst vekk! Jeg startet dagen med å ligge lenge i sengen, så ringte jeg Pinnsvinet og vekket henne, hun nektet litt for at jeg hadde vekket henne og mente hun allerede var våken, hihihi:p Som alltid har jeg vært på strikkeklubben, der var det fryktelig masete og ikke så veldig gøyt. Det er kommet en del nye i det siste, det er veldig bra altså, men det begynner å bli litt mange i forhold til stedet vi er på. Heldigvis dukket både Pinnsvinet og et par av de andre som jeg har god kontakt med opp, så til tross for bråket så var det koselig!

Når jeg var kommet hjem ble det en kjapp men sen lunsj før jeg turet ut igjen i solen. Klarte ikke å la være og bli inne resten av dagen, så jeg sparket avgårde et stykke, nøt solen og tok bussen hjem igjen. Gikk innom butikken, planen var å kjøpe middag men hva ble med meg ut? jo, det var årets første is men ingen middag:p Noe middag må jeg jo lage men jeg har heldigvis både ost og egg i kjøleskapet, da slipper jeg nemlig å gå enda en tur på butikken:p

Jeg er veldig spent på hvordan håret mitt vil godta no-poo-behandlingen den vil få i morgen tidlig! Forhåpentligvis vil det funke, jeg er forberedt på at det vil ta litt tid men jeg håper det ser ok ut i morgen sånn at jeg slipper å gå enda en dag med "bad-hairday"-luen min!:p

I morgen ser det dessverre ut som om det skal komme både regn og snø... det vil ikke jeg ha altså! Det beste hadde jo vært om jeg kunne tatt med meg strikkekurven og sittet på bryggen og nytt solen både før og etter timen hos Humlen! og så kunne jeg jo dermed ha vist henne den fine koften min, men heldigvis er den snart ferdig så hun får heller se den da!:p Istedenfor å sitte på bryggen kan jeg jo titte innom Pinnsvinet der hun jobber og forstyrre henne litt i jobbingen, moahahaha!:p

Nå skal jeg få i meg litt middag, klokken er jo plutselig blitt seks jo! Resten av kvelden skal gå til tv og så skal jeg skrive ferdig ukens logg og det jeg har skrevet om nav, jeg fikk nemlig masse tanker og for å huske alt sammen så skrev jeg det ned:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar