torsdag 9. mars 2017

Drømmer og yoga

Natten i natt var fullstappet av dytting, jeg tror ikke jeg gjorde så veldig mye annet enn å dytte i folk mens jeg sov, haha! Husker ikke så veldig mye av drømmen men det jeg husker er at det var en del folk som stod oppstilt på en rekke, jeg gikk til hver enkelt av dem og dyttet, noen fikk faktisk stå i ro, sånn som blant annet Solstrålen, Humlen og vofsen hennes, noen ble dyttet litt mens andre ble dyttet veldig mye! Hadde sikkert hatt veldig godt av å gjøre det i virkeligheten også da, men det lar seg nok ikke gjøre. Men Humlen og jeg kan helt sikkert gjøre øvelsen flere ganger.

Formiddagn i dag har gått til yoga hos herlige Sommerfuglen! Det var litt morsomt faktisk, hun hadde nemlig bestemt seg for at vi skulle gi mest oppmerksomhet til skuldre, armer og nakke! Humlen og jeg gjorde nemlig sånne øvelser i går, så jeg måtte humre litt for meg selv da, for det var jo som om Sommefuglen hadde vært tilstede i går:p Etter timen der fant jeg ut at jeg ikke hadde lyst til å gå hjem igjen, det hadde nemlig vært noen regnskurer mens vi hadde time og jeg hadde ikke så lyst til å få oppleve det på hjemveien. Så istedenfor å gå hjemover gikk jeg på en liten oppdagelsestur og til slutt innom kjøpesenteret, men jeg kom ikke lengre enn at jeg endte fort opp på en benk:p

Beina er litt misfornøyde, gått litt mye i dag tror jeg! Men mat må jeg ha uansett og nå har jeg store planer om å spise litt middag, er bare litt vanskelig å komme seg opp av sofaen og bort til kjøkkenet, haha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar