søndag 12. mars 2017

En søndag som har gått fort?

Jeg skjønner virkelig ikke hvor denne dagen har blitt av! Vanligvis er jo søndagene den mest treigeste dagen i løpet av uken og minuttene bare snegler seg sakte men sikkert avgårde. Men sånn var det tydligvis ikke i dag, klokken er jo akkurat bikket 19.20 nå og jeg skjønner det ikke helt! Hva har jeg gjort for å få det til egentlig? glodd masse på ski på nrk, måtte jo se Marit Bjørgen stikke av med seieren men det hadde vært litt gøyere om det hadde vært litt mer konkuranse i spurten da! Og så har jeg ryddet, mest fordi jeg jakter på en liten gummidings til tåen, har to stykker, nå finner jeg bare en og har ingen anelse om hvor den andre er! Fikk en liten mistanke om at jeg kanskje hadde glemt den hos Sommerfuglen på torsdag, så jeg sendte henne en melding, hun hadde ikke funnet den men skulle ta en ekstra kikk for meg. Sannsynligvis ligger den et eller annet sted i leiligheten, muligheten er nemlig bare to steder og det er her hjemme eller i yogalokalet!
Men, men, den dukker nok opp igjen og så lenge begge to ikke forsvinner så går det jo fint!

Egentlig hadde jeg tenkt å strikke men det har det ikke blitt noe av. Forhåpentligvis får jeg masse tid til det i uken som kommer nå da! Dette blir en rolig uke, jeg har iallfall ingen planer om noe annet enn det! Det er bare det vanlige som skjer, strikkeklubben, Humlen, yoga og Fysio-damen! Eller, lørdag skjer det noe som jeg vet vil ta myyye energi men forhåpentligvis blir det greit da! får bare prøve å lade litt opp, om det går bra kommer vel an på hva energisjefen vil...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar