fredag 10. mars 2017

Har du sagt A, kan du jo si B!

Nå har Humlen og nav-damen snakket sammen, jeg fikk nemlig en melding fra nav-damen om det. Hun skrev at de to hadde pratet om ulike tiltak som på sikt kan bli aktuelt for meg og at Humlen kommer til å fortelle om dette på onsdag. Jeg syns hun godt kunne ha skrevet noe om hva disse ulike tiltakene er når hun først forteller at de har pratet sammen, jeg er nemlig veldig nysgjerrig etter å ha lest det! og har man sagt A kan man jo godt si B i samme slengen, ikke sant!?:p

Dagen startet iallfall ved å dra til Fysio-damen, der var det litt tøying og knaing av vonde legger. Vet av og til ikke helt hva jeg syns om å gå til henne, det er ikke noe feil med henne som person altså, men bare lurer litt på hvor nyttig det egentlig er for meg å gå der!? for jeg føler nemlig at jeg har mye, mye mer utbytte av å ha en yogatime hos Sommerfuglen enn de 40min med dull som det egentlig er å gå til Fysio-damen... men samtidig så er jo veiledet trening veldig viktig for cmt`en, så jeg syns det er litt vanskelig rett og slett! Hmm, kanskje jeg rett og slett kunne hatt time hos Fysio-damen hver 14.dag og så går jeg til Sommerfuglen de fredagene jeg ikke skal til henne?

Etter timen der dro jeg langt avgårde, hadde ikke noe spesielt fore, bare gjorde det litt av gammel vane:p Og så dro jeg hjem igjen og satte meg i sofaen, her har jeg blitt sittende, glodd litt på tv og spist en fox eller to:p

Ooo, jeg vasket forresten håret mitt på nytt med natron i dag, men som jeg skrev i går skylte jeg det heller med sitronvann, det var myyye bedre altså! Jeg hadde også en tykkere blanding av natron og vann, brukte mer natron enn hva oppskriften sier men det får heller være, alt må jo bli dekket. Når håret var vått var jeg fryktelig i tvil om hvordan det kom til å bli seende ut når det hadde tørket, ville det se fett og skittent ut? det så iallfall sånn ut! Men etter at det hadde fått tørket litt mer begynte jeg å tro litt mer på at det kunne se bra ut! Ok, så ser det kanskje ikke helt perfekt ut men dette kan jo faktisk ta opptil seks uker, ja, til og med mer før man ser forandring, så jeg forventer ikke bedring på dagen liksom. Men uansett så var det jo kult å se at det funker! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar