torsdag 23. mars 2017

Forfulgt!

Jadda! "spøkelsene" ble tydeligvis veldig misfornøyde med å bli jaget vekk i går når jeg var hos Humlen... de har prøvd å komme tilbake og så har de terrorisert meg grådig mye det siste døgnet, spesielt i natt, da våknet jeg av jeg skrek, jeg tror iallfall at jeg skrek, en god søvn var det iallfall ikke... Men, men, jeg har nå fått gjort en del likevel, blant annet så har jeg kjøpt meg en dritlekker vårjakke på lindex, litt vel dyr men det får nå bare være, en vårjakke trenger man jo:p

I morgen skal jeg heldigvis til Sommerfuglen og ha en herlig fredags-time, det ser jeg veldig frem til! Forhåpentligvis vil det gi meg en veldig god oppladning til en heavy men forhåpentligvis veldig koselig helg!

Nå skal jeg spise kvelds, glo litt mer på tv og satse på at jeg orker å legge meg tidlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar