tirsdag 21. mars 2017

Snart braker det løs!

Da er denne dagen også over. 
Jeg har som vanlig vært på strikkeklubben, det var så som så, dessverre er det blitt veldig masete, veldig kjekt at folk har fått øynene opp for det men det begynner å bli litt vel mange til tider. Men det veldig, veldig kjekke var at en som var rett og slett dødssyk for litt over en måned siden dukket opp for å si hei til oss! Det var innmari godt å se henne på beina igjen altså! Jeg har også kjøpt litt garn, det fikk Snehvit med seg hjem for hun skal nemlig strikke noe for meg, er jeg heldig så er det ferdig om en uke!:D

Resten av uken blir travel, heldigvis starter det rolig med en time hos Humlen i morgen, ingen avtaler på torsdag, bortsett fra alt jeg må gjøre da:p, og så braker det skikkelig løs fra fredag av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar