torsdag 2. mars 2017

Torsdag 2.mars

Dagen i dag har mer eller mindre snødd vekk men dessverre er det varmegrader ute så det smelter i det det lander på bakken... Men siden våren har kommet så er det helt greit at snøen ikke legger seg syns jeg!

Har vært ute og gått i snøværet også. Måtte ut en tur i ettermiddag, sånn går det når ingenting blir som planlagt og man må legge nye planer for dagen!:p Målet med turen var en bokbutikk for å kjøpe en strikkebok med masse votteoppskrifter, vanvittig lekre mønstre! Vet ikke om jeg kommer til å strikke så veldig mye fra den men det gjør jo ingenting, er viktig med litt inspirasjon! Planen var å gå hjem igjen men siden jeg var blitt så våt på vei ned valgte jeg å ta bussen. Var jo så veldig lur å gå i joggesko, hehe...:p

I morgen skal jeg til Fysio-damen! har ikke vært hos henne på to uker sidne jeg avlyste forrige fredag og gikk på yoga istedenfor:p Skal prøve å huske og spørre om jeg kan flytte timen hos henne sånn at jeg kan gå på yoga hver fredag, tror egentlig det blir veldig vanskelig for jeg vet hun har mange pasienter men kanskje det går likevel. Det ser ut som om det blir strålende vær i morgen, da burde jeg egentlig finne på en uteaktivitet etter timen hos henne. Kanskje jeg rett og slett må ta med meg strikketøy og sitteunderlag og sette meg ved sjøen! og muligens noen boller til lunsj!:p

Nå skal jeg strikke og glo på tv, tror kanskje muligens jeg skal prøve meg på en tidlig kveld i kveld også, det var jo veldig deilig å legge seg tidlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar