lørdag 18. mars 2017

For sliten til å finne på en fornuftig overskrift:p

Sliten, sliten og enda mer sliten, ja, rett og slett gørrsliten!
Dette har vært en litt vanskelig dag, jeg har måtte anstrenge meg veldig for å ikke knekke i to. Men takket være dytte-øvelsen Humlen og jeg gjorde så klarte jeg faktisk å ta kontrollen før den fløt helt ut. Det var til og med veldig gøyt inni hodet mitt mens det pågikk! Jeg satt nemlig og dyttet de aller fleste rundt bordet jeg satt ved vekk, altså mentalt sett, og det funket veldig bra!

Kjenner jeg faktisk gruer meg en del til den kommende uken, spesielt etter hva som har kommet frem i lyset nå. Samtidig så har jeg stor forståelse for det jeg fikk vite, det er ikke så veldig lett for den det gjelder. Men forhåpentligvis vil alt gå bra, det gjør jo det uansett, det bare vil gå kraftig utover meg om ting må endres og dèt kommer til å kreve ekstra, ekstra mye med energi...

Hmm, jeg burde jo egentlig gå og legge meg siden jeg er så hinsides trett men jeg har fryktelig lyst på sjokolade, noe jeg dessverre ikke har... Får heller spise litt kvelds, det er jo mer fornuftig!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar