onsdag 15. mars 2017

Mer dytting!:)

I dag har jeg vært hos gode Humle, og vi holdt nesten på og glemme å prate om nav!:p Det var jo liksom den tingen jeg har tenkt mest på siden fredag, men i det jeg gikk inn i bygget hun holder til i så glemte jeg det. Men Humlen kom heldigvis på det så jeg fikk vite litt av hva hun og nav-damen hadde snakket om. Humlen hadde vært veldg klar og tydlig på hva som var greit for meg å være med på. Tror de landet på dette med avklaring, for det kan tilpasses veldig hver enkelt person og så skal det evalueres ofte sånn at jeg kan få si hvordan det går, om det er for mye, akkurat passe og slikt. Det er vel like greit å komme i gang med det, for som Humlen sa så liker nav at tiltak blir gjort, iallfall at det er gjort et forsøk på det. Og hvem vet, kanskje avklaringen fører frem til noe som kan fungere for meg?

Vi gjorde også en øvelse til som handler om min sirkel, mitt område, sånn vi gjorde og snakket mye om forrige gang. Denne gangen skulle jeg sitte på gulvet og bygge min egen sirkel av tepper og det vi hadde å bruke og så skulle hun invadere sirkelen min sakte men sikkert, når jeg syns hun var kommet nærme nok kunne jeg få dytte henne vekk. På lørdag skal jeg på noe som involverer mange mennesker og da gjerne litt invasjon av sirkler, enkelte av de invasjonene kan gjerne bli litt for mye for meg. Men forhåpentligvis blir det kjekt og koselig. Likevel kjenner jeg at det er veldig greit å ha dette Humlen og jeg har pratet om i ryggen! Forrige gang snakket vi mye om hva jeg kan gjøre når jeg kjenner at det begynner å suse i ørene, prikke i kroppen eller andre signaler på at jeg begynner å bli sliten og kunne trenge en pause! Da gjelder det å tune vekk alt det som er rundt og kjenne at man er tilstede i sin egen kropp. Om det ikke funker å bli sittende i forsamlingen er det alltid et sted man kan gå og gjemme seg litt, nemlig på do! Der kan jeg til og med ta litt kaldt vann i ansiktet om nødvendig! 

I morgen skal jeg på yoga hos Sommerfuglen, det gleder jeg meg veldig mye til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar