torsdag 9. mars 2017

Litt tanker om ditt og datt

Det ble middag på meg i sted, jeg klarte å hale beina med meg:p Jeg klarte til og med å få de med meg på butikken for å kjøpe sitron, for å skylle håret med eplecider-eddik har jeg INGEN planer om å gjøre flere ganger! Det er flere ting man kan skylle håret med når man bruker nopoo men jeg fant ut at sitron er det enkleste, og billigste, dessuten lukter jo sitron godt!

Humlen vil jo prate mer med nav-damen, så jeg skrev det til henne i går, i morges hadde jeg fått svar og hun skrev at hun skulle ta kontakt med Humlen i løpet av uken. Jeg kjenner at jeg er veldig nysgjerrig på den samtalen mellom de to! Ikke så mye på hva Humlen kommer til å si, for jeg vet jo hva hun mener og tenker og sånt, vi har også heldigvis mange like tanker om ting, men mer på hva nav-damen sier! Humlen snakket jo om at vi kanskje skulle hatt et nytt møte med henne, så det kan jo hende det er det de blir enige om. Kanskje jeg hører noe fra en av de, hvis ikke så får jeg jo vite ting på onsdag når jeg skal til Humlen igjen! Og så sa hun jo så fint til meg dagen før vi var på møte i januar at hun er med meg hele veien i prosessen hvis de skulle bli vanskelige med meg, da står hun ved min side og kjemper for meg!

Apper også et tema i timen hos Humlen, denne gangen tipset hun meg om en engelsk app for meditasjon, den har jeg nå funnet og lastet ned på padden. Ønsket hennes var nemlig at jeg skulle bytte ut litt av radioen med meditasjon, dette i håp om at nettene mine skal bli bedre! Jeg har appen på telefonen også, men fordi jeg stort sett bare har dårlig erfaring av å ha mobilen like ved sengen er det bedre å bruke padden til det. En annen ting som jeg også syns er bedre med padden er at lyden er litt bedre enn hva den er på telefonen. Så nå ligger padden på lading, den trenger dessverre fryktelig mange timer, iallfall fem, for å bli fulladet, det er grådig kjedelig! Men den begynner jo å bli noen år nå, er faktisk snart fem år siden den ble kjøpt.

Nå skal jeg se "OSL 24/7" og spise litt kvelds før jeg kryper under dynen. I morgen må jeg tidlig opp siden jeg skal til Fysio-damen, hva jeg finner på resten av dagen vet jeg ikke helt. Må se an hvor mange skjeer energi jeg får utdelt rett og slett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar