onsdag 29. mars 2017

Mars sin siste onsdag

Solen klarte ikke helt å komme seg igjennom skyene i dag, det var heller ikke like varmt som i går. Men jeg SKULLE gå med min fine nye vårjakke uansett rett og slett! Jeg bestemte meg for å gå ned til Humlen for å få litt frisk luft, energien var ikke helt tilstede men jeg gikk likevel. Så veldig langt kom jeg ikke før jeg måtte snu, det var nemlig alt for kaldt å gå slik jeg hadde kledd meg! Å bytte ytterjakke var ikke et alternativ engang, så da måtte jeg ha mer klær under den og fant en fleecejakke. Det var heldigvis varmt nok og jeg kom meg avgårde uten å fryse!

Timen hos Humlen hjalp masse, det var veldig godt å prate med henne om alt som har skjedd siden sist, spesielt om alle "spøkelsene" som har forfulgt meg, spesielt om nettene! Nå har vi laget en strategi som jeg skal prøve ut, det er jo det som er så greit med drømmer, at man kan gjøre hva man vil i de! kanskje det vil lette nettene mine litt, det hadde isåfall vært grådig greit! Ellers pratet vi om mye annet også, blant annet grensene mine, de skal vi fortsette å jobbe mer med og det er bra! jeg har nemlig merket det etter at vi kom inn på det temaet, at det er noe jeg har godt av å lære meg altså! Vi pratet også litt om strikking, min strikkelyst har forsvunnet men jeg håper jeg finner den igjen! På grunn av påsken og litt annet har jeg ikke time hos henne før om tre uker, så det blir en laaaang logg hun kommer til å få når vi sees igjen:p

I ettermiddag fant jeg ut at jeg måtte drikke et glass brus, det er nemlig mange flere gode mennesker som har hatt bursdag de siste dagene, og jeg elsker jo grunner jeg kan bruke til unnskyldninger for å spise snop eller drikke brus, moahaha!:p

I morgen skal jeg på møte med nav-damen, vi skal utarbeide innsøkningsskjema for avklaringstiltaket jeg skal ut i, så det kan bli litt spennende!

Nå skal jeg stupe i seng og forhåpentligvis vil jeg være rustet nok til å stå i mot spøkelsene i natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar