mandag 6. mars 2017

Erfaringer med nopoo?

Planen min er å slutte å vaske håret mitt med shampoo! Håret må nemlig, iallfall om det får bestemme selv, vaskes annenhver dag og det er faktisk grådig irriterende! Og egentlig veldig mye med tanke på at håret mitt egentlig ikke er så veldig langt! Den siste uken har jeg vært litt gnien på hårvasken, har heller tatt på meg bad-hairday-luen min istedenfor og nå leser jeg om nopoo-metodene. 

Det står at det kan ta noen uker å få det til å fungere skikkelig, håret er jo så vant til shampooen så det er jo egentlig ikke så veldig rart! Jeg har tenkt å starte med natronmetoden, det finnes også andre metoder, som f.eks med honning og sånt. Vurderer du å prøve kan jeg anbefale nopoo-bloggen! Egentlig kunne jeg jo ha startet med dette nå men jeg tror jeg skal spandere en klipp på håret først, har faktisk ikke klippet det på ganske nøyaktig syv måneder. 

Har du prøvd dette? kom gjerne med erfaringer!:D

Fortsettelse følger, kanskje!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar