onsdag 22. mars 2017

Fire fantastiske mennesker!

Mars er en måned som er full av bursdager til mange gode mennesker som jeg kjenner! Jeg har elefant-hukommelse, så jeg har som regel stålkontroll på når folk har bursdag dersom noen har fortalt det til meg:p Og nå har jeg lyst til å vie dette innlegget spesielt til fire fantasiske mennesker som har stilt opp for meg i tykt og tynt. Tre av de for mange år siden, nemlig Fru Blid, Frøken My og Musikeren, og en fra veldig nær fortid, nemlig herlige Solstråle! Nå er nok sjansen veldig liten for at de tre fra ungdomsskolen kommer til å lese dette innlegget da, de vet jo ikke at jeg skriver denne bloggen, og skulle de komme over den så vet de likevel ikke at det er de jeg skriver om:p Men Solstrålen har jo adressen så kanskje hun leser dette:p


Et ekstra stort hurra må forresten gies til 
Solstrålen og Frøken My, for de har runde dager!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar