fredag 1. januar 2016

2015 - året som nettopp har lukket sin dør

Året som har gått har vært tøft, i perioder fryktelig tøft, men det har også vært gode og fine stunder! Solstrålen har stått stødig ved min side, hun har vært som Polarstjernen, urokkelig i sin godhet og omtanke, en trygg havn i en utrygg verden! Det samme har også Bamse og Karamell vært! Det er ikke alltid vi prater så mye men det gjør ingenting, jeg vet likevel at de er der og at jeg kan komme om så bare fordi jeg trenger en klem eller ti<3

Jeg har blitt frivillig i Røde Kors og dermed fått meg et veldig koselig aldershjem å være på, fjernet to visdomstenner, flyttet til et bedre sted og bor i en større og finere lelighet, hatt flere betennelser i munnen og det ene øyet som har ført til hele seks antibiotika-kurer. Vært i bisettelse til mormoren min, mistet en veldig kjær og gammel grandonkel som døde av alderdom. Begynt på arbeidsavklaringspenger og dermed fått bittelitt mer å leve for, trenger ikke å snu hver eneste krone for å få det til å gå rundt. Endelig fått meg psykolog, dog så venter jeg fortsatt på time hos henne da. Prøvd forskjellige medisiner men endte opp med å kutte ut alt sammen da ingenting virket skikkelig, dessverre. Fått oppleve noen av de tøffeste sidene av å ha PTSD - heavye angst/panikkanfall, men det er noe jeg alltid vil ha så jeg har måttet lære å leve med det. Strikket masse, tatt masse flotte bilder og lest mange forskjellige, fine, triste, spennende og gode bøker har jeg også gjort.

Året som nå har startet vil også by på mye forskjellig! Om det som jeg ikke vil skrive så mye om går som jeg vil, har jeg nok en veldig tøff og vanskelig periode i vente. Men forhåpentligvis vil det kanskje kunne hjelpe slik at livet mitt blir litt bedre. Oppstart hos psykologen min skal jeg også ha, forhåpentligvis innen kort tid! Strikking, fotografering, blogging og lesing skal det bli mye av også i år! Masse boller skal også sannsynligvis bli bakt!:p Mye annet kommer også helt sikkert til å skje! Heldigvis har jeg fortsatt både Solstrålen, Bamse og Karamell til støtte og hjelp!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar