fredag 29. januar 2016

Stormen Tor har herjet, både utvendig og innvendig...

Stormen Tor har herjet like mye ute som ting har herjet inni meg i dag, bare rot overalt jo! Ikke har det vært en så veldig god dag heller. Men det viktigste, siden det er fredag, er at jeg har fått trent! Det ble 40minutter med hopping og spretting med nintendoen, eller, det var mer snøballkrig, skihopp, rockering (uten rockering:p), yoga, jogging, sykling og så lekte jeg keeper (fikk par sko og noen pandahoder i hodet når jeg misset da:p).

Heldigvis våget jeg meg litt ut i formiddag, kjente at det ikke kom til å funke med å være inne hele dagen på en fredag! Det ble med en liten time men det var bedre enn ingenting iallfall! er bare søndagene jeg klarer å være inne hele dagen, blir helt feil å være inne andre dager, iallfall vanlige hverdager:p

Nå skal jeg ta en sovepille og satse på at natten blir bra, tenk å kunne hatt gode netter uten sovemedisin, det hadde vært deilig det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar