mandag 11. januar 2016

Skulle egentlig legge meg men hva skjer? Jo, beina er så vonde at jeg ikke ser poenget med å prøve helt ennå... så her sitter jeg med padden og ncis, vurderer å gå over til radioen men jeg orker ikke sånne klissete kjærlighetsmeldinger det går i hos KUG akkurat nå.

Skal jeg fortelle deg hva jeg gjorde sent i går kveld?:p jeg hadde tatt en imovane og ventet på søvnen mens jeg lå med dynen oppunder haken, men den kom ikke selv om jeg var veldig trett. Plutselig fikk jeg det for meg at håret mitt burde vaskes, ikke når jeg stod opp men med én eneste gang. Så da hadde jeg på en måte ikke så mange valg, iallfall ikke om jeg skulle få sovne før medisinen sluttet å virke:p Så da spratt jeg ut av sengen og fant veien til badet, når jeg stod der med hodet innsåpet i shampoo lurte jeg virkelig på hva i all videste verden jeg holdt på med! Stå opp for å vaske håret når klokken nærmet seg midnatt og jeg allerede hadde lagt meg?? Men jeg hadde jo ikke så veldig mange valg enn å fullføre hårvasken, tørke det og så finne sengen nok en gang... jeg fant sengen til slutt og måtte bare sjekke klokken før jeg lukket øynene, heldigvis var den ikke mer enn 23.59, jeg fryktet at den skulle være mye mer...:p håper jeg virkelig slipper å få slike ideer flere ganger altså!

God natt og sov godt!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar