fredag 8. januar 2016

Dagen i dag

I dag gikk det! Jeg våknet rett før den første alarmen på mobilen ringte litt over ni og jeg klarte å forbli våken hele tiden! Fortsatt ble jeg liggende i sengen i over en time men det gjorde jo ingenting når jeg klarte å våkne når jeg gjorde. Vekkerklokken i stuen ringte og jeg kom meg opp, på veien tilbake til sengen slo jeg på radioen og lukket vinduet og så ble jeg liggende en stund 
Kvart over ti kom jeg meg opp, tok medisin og trente! Når Solstrålen spør om jeg har trent i løpet av uken kan jeg si ja:D (Sangerinnen var litt i tvil om dette ville gå bra men jeg skal få det til! håper jeg!) Så vasket jeg håret og spiste frokost og gikk deretter ut i den iskalde kulden! Brrr!

Selv om det var isende kaldt så var det faktisk litt deilig å være ute. Kjenne at kinnene blir kalde og at det kanskje svir litt når vinden blåser mot deg. Prøve iherdig å dekke alle sprekker mellom jakken og skjerfet fordi det er så stort at det blir for klumpete å ha i jakken. Savner halsen veldig, den som ble liggende igjen hjemme, for nå hadde den vært veldig god å ha slik den var i går! Drar jakkeermene så langt ned du bare kan og være glad for at du ikke er den eneste som står og hopper mens du venter på bussen. Det var dagens lille lysglimt å se andre trippe på tærerne, resten av dagen var ikke fullt så god...

Menmen, jeg får bare stå han over som Fru Klem ville ha sagt. Selv om det egentlig er veldig vanskelig for tiden! Skulle ønske jeg hadde noen triks i ermet som hadde gjort dagene litt bedre enn det de er nå for tiden... men hodet er alt for fullt, ingenting kommer inn og ingenting går ut, alt bare kverner rundt og plager meg... på mandag er det endelig time hos Solstrålen, det er godt!


Lengter etter varmere tider jeg! (men om det 
kommer snø så er vinteren ok den også altså!:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar