fredag 15. januar 2016

Møtte gode Frøken My

Jeg var så heldig å få møte selveste Frøken My i kveld! Hun kom hastende ut av en buss og når jeg forsiktig sa navnet hennes ut i luften bråstoppet hun og snudde seg rundt, så meg og kom bort med et stort smil. Frøken My hadde det supertravelt så hun hadde ikke tid til å prate så mye men det gjorde ingenting, hun gav meg nemlig en veldig god klem og den kan jeg leve lenge på! Har ikke sett henne på nesten halvannet år og det til tross for at vi bor kanskje ti minutter unna hverandre, iallfall med bil. Derfor var det ekstra koselig å treffe henne igjen og jeg håper det ikke blir like lenge til neste gang!

Ellers var opplegget for feiringen av bybrannen veldig gøyt! Bergenserne trosset regnet, sluddet, snøen og hagelet som kom fra himmelen og var med! Ryktene går om at jeg visstnok har vært et bittelite glimt på tv, men jeg har ikke sett det selv da NRK selvfølgelig ikke har latt direktesendingen bli liggende på nettet... Menmen, jeg fant et bilde i avisen hvor jeg kan skimtes litt da:p

Nå sitter jeg innpakket i tepper og ull, som vanlig:p og glor på tv, sengen frister bittelitt men jeg må få i meg litt mat og medisiner først. Jada, litt sent å spise kvelds når klokken har passert halv elleve men det er jo fredag i dag jo!:p

Ser ikke så veldig frem til i morgen men jeg må bare tenke positivt og så går det nok bra! er jo bare gode folk jeg skal være med men det er overnatting og dermed ekstra mye styr. Har ikke noe valg heller, ingen som kommer til å ville kjøre meg hjem og det vil være alt for sent å ta bussen hjem etter middagen etc. og drar jeg kan jeg garantere at folk blir sure på meg, så da er det best å bare bli natten over! Tror jeg skal prøve å få tak i en sovemaske, får nemlig ikke soverom da de andre gjestene som kommer får det eneste som er. Selv om man er i et forhold kan man vel sove i stuen? den som er singel trenger vel ikke alltid å bli henvist til den kjipeste plassen å sove?

Jeg tror forresten jeg har senebetennelse i hælen, den er vond:( det begynte med to vannblemmer i forbindelse med nye sko, så begynte jeg å gå litt rart innimellom fordi de var litt vonde og så har jeg innimellom "kram snø" i hælen... Jaja, har skrevet det opp så jeg håper jeg husker det på mandag når jeg er hos Solstrålen, glemte det når jeg var hos henne på mandag.

God kveld og god natt til deg!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar