lørdag 9. januar 2016

Vifteovn og endelig litt varme

Ja, i dag har jeg altså kjøpt meg en liten søt vifteovn i håp om at det skal bli litt varmere i denne leiligheten! Det er nemlig iskaldt, spesielt om morgenen, da det trekker veldig fra flere av vinduene. Soverommet er også en kilde til kulden men jeg må jo ha vinduet åpent om natten, sprekken mellom døren og gulvet har jeg tettet med en ødelagt ullgenser:p Eneste ulempen med vifteovnen er at den ikke kan stå på når jeg ikke er hjemme, men så varmer den forhåpentligvis fort opp så da får det heller være. Kulden varer jo uansett ikke såååå lenge her på denne siden av landet.

Ellers har det ikke skjedd så veldig mye i dag, sitter innpakket i tepper og glor på tv. Ikke så veldig mye spennende men jeg har heldigvis funnet en serie jeg liker, har sett den før men det gjør ingenting når det ikke er noe annet å se på:p

Ooo, jeg hadde endelig en god natt med søvn, iallfall litt god søvn, bedre enn resten av uken! jeg tok en imovane i går kveld, skulle jo ta den på torsdag men klokken tikket avgårde og det ble for sent. Nok en morgen klarte jeg å våkne av meg selv og holde meg våken, nesten iallfall:p

Ha en god kveld kjære deg!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar