tirsdag 5. januar 2016

En dag i berg- og dalbanen

For en dag dette har vært!
Når jeg skulle legge meg i går kveld begynte jeg å blø neseblod, selvfølgelig måtte det skje når jeg for engangs skyld kunne klare å legge meg før klokken tolv (julen har snudd døgnet litt:p)... Jeg ble sittende oppe en liten stund slik at det sluttet å komme blod. Men når jeg la meg fikk jeg ikke sove på grunn av beina... sovnet til slutt men det tok tid, tror jeg da. 
Litt over ni ringte mobilen min, jeg så det var et ukjent nummer men valgte å ta telefonen likevel. Det var lurt for det var nemlig hun jeg skulle på møtet med! Hun ville bare forsikre seg om at jeg tok med meg de papirene jeg hadde så hun kunne få de, det var allerede pakket og klart. Men jeg fikk jo litt hetta, jeg trodde nemlig at jeg hadde forsovet meg når hun sa hvem hun var og trodde et lite øyeblikk at hun hadde ringt for å etterlyse meg:p Jeg kom meg opp etterhvert, ble liggende lenge i sengen for det var veldig kaldt! Når jeg skulle lukke vinduet oppdaget jeg at det var snøkrystaller på vinduet, det var kult det! Har ingen gradestokk men det var skikkelig surt og kaldt når jeg gikk ut, hadde masse klær på meg men likevel syns jeg det var kaldt. Lenge siden vi har opplevd en sånn temperatur her i byen!

Møtet gikk greit det, hadde ingenting å være bekymret for, varte ikke så veldig lenge og jeg er veldig spent på fortsettelsen! Når jeg gikk derfra hadde jeg veldig lyst til å dra ut til Bamse og Karamell men jeg visste ikke helt om jeg turte siden det er travle dager om tirsdagene. Så derfor dro jeg hjem for å hente en bok Karamell skulle låne, da kunne jeg jo bare stikke innom med den. Men jeg fikk et panikk/angstanfall i det jeg kom inn døren og sank sammen på gulvet (sikkert en reaksjon på at ting er i gang hos advokaten)... HELDIGVIS klarte jeg å komme meg ut av det før det ble for heavy! Jeg bestemte meg for å gjennomføre planen jeg la i byen for behovet for gode klemmer var stort og kom meg opp på beina igjen. Fant boken og så tinte jeg noen boller som jeg kunne spise til lunsj før jeg gikk ut i kulden igjen.

Det var veldig godt å treffe Bamse og Karamell igjen! Supertravle, mildt sagt, men det gjorde ingenting! Jeg ble værende i flere timer, fikk pratet masse med de mens de jobbet. Bamse visste til og med hvem advokaten min er, det var litt godt, spesielt når han bare hadde gode ting å si om henne! Og det beste av alt var klemmene jeg fikk!<3

Kameraet ble liggende hjemme på grunn av kulden, angret litt på det så i morgen skal det være med ut, tror jeg da. Får bare gjøre sånn som jeg gjorde i går, gå med det rundt halsen og ha det på innsiden av jakken for å beskytte det litt mot kulden. Har litt lyst til å ta en togtur men dit jeg vil kan det bli mer enn -10gr og jeg vet ikke helt om jeg har så godt av sånn kulde. I tillegg bør jeg jo virkelig ta det litt mer med ro, har vært veldig mye hver eneste dag siden lørdag + julen, så det hadde jo vært godt med en dag uten noe som skulle skje. Solstrålen oppfordret også til litt rolige dager i går så jeg tror jeg hører på henne. Stedet drar jo ikke sin vei heller og det vil jo alltid komme flere vakre dager! Det tar jo uansett på å sitte på toget i noen timer tilsammen på en og samme dag.
Været er fortsatt strålende og jeg må jo benytte meg av det og ta noen bilder, er jo mange steder jeg kan dra her i nærheten uten å bruke alt for lang tid på det! Bamse støttet meg forresten i kjøpet av nytt kamera:p Når jeg har fotografering som hobby er jo utstyr alfa og omega egentlig!:p

Nå er jeg litt kvalm, fant sjokoladerackett til halv pris på butikken og den varte ikke lenge dessverre... Menmen, får prøve å holde meg unna snop i morgen da:p
Resten av kvelden skal jeg bare bli værende i sofaen innpakket i teppene, er trett og sliten etter en dag hvor jeg har vært både glad og veldig lei meg, så siste program på TVen blir Gray`s Anatomy (håper jeg da:p).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar