søndag 24. januar 2016

Satser på en god ny uke!

Ny uke står for døren, jeg håper den blir bedre enn denne, om så bare litt!
Heldigvis starter jeg uken med time hos den beste Solstrålen og jeg håper hun har noen gode nyheter om psykologen min, hun skulle nemlig purre litt på henne:) jeg skjønner at hun hat stor pågang så da er det jo sånn at vi som ikke er hastesaker havner langt bak i bunken men nå begynner det å bli litt vel lenge siden jeg egentlig skulle ha startet opp hos henne. Men en vakker dag tar Humlen meg i mot! (har så lyst til å gi henne et kallenavn, så derfor tenkte jeg på en humle, årsaken er det jeg sendte henne en melding for å gi beskjed om at jeg hadde flyttet å da fløy det plutselig en humle ut av hånden min. Ikke var den skadet og ikke hadde brent meg på noe vis, men uansett så tenkte da at det helt sikkert hadde passet henne. Problemet er bare at jeg egentlig burde møte henne før jeg gir henne et kallenavn, så kanskje blir det noe annet men enn så lenge heter psykolegen min her inne Humlen:D (andre forslag? kom gjerne med det:D)

Jeg klarte å gjennomføre treningen i dag sånn som planlagt, bare at det ble ikke med den blå ballen. Istedenfor koblet jeg til nintendo wii" en min og spilte litt treningsspill, ble jo mye svettere enn med øvelsene med ballen så jeg fikk brukt kroppen iallfall. Satser på at det er godkjent trening!:p hvis ikke så hadde jeg jo en miniøkt på fredag så jeg er safe der satser jeg på, haha:p

Ellers har jeg minimalt med planer den neste uken, aldershjemmet er det eneste faste utenom i morgen. Forhåpentligvis får jeg treffe Bamse og Karamell i løpet av uken! Jeg trenger at Bamse skremmer vekk monsteret som har våknet litt for mye til live inni meg!

Nå skal jeg sprette i seng, har vært på ballett i grieghallen så nå har jeg slukt litt kveld, sovemedisin, smertestillende og så måtte jeg bare inn og sjekke noe, dermed måtte jeg bare innom her og blogge, hihi:P

God kveld, god natt og ikke minst ha en god uke!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar